Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 14.12.2018, 22:10

Меню сайту
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Категорії розділу
Мої статті [1]
dnz [80]
методична робота [21]
Нормативно-правова база [5]
Сторінка психолога [16]
З досвіду роботи [3]
Атестація вчителя [1]
Зовнішнє незалежне оцінювання [5]
Інформація для батьків [4]
Інформація для учнів [2]
Безпека життєдіяльності [3]
Фінансова звітність [10]
Бібліотека [5]
Гурткова робота [9]
Інформація про школу [16]
Педагогічна рада [5]
ДНЗ "Ялинка" [14]
Консультативний центр [6]
Сторінка для батьків [6]
Патріотичне виховання [5]
Гармонія руху [4]
Екологічне виховання [5]
Літнє оздоровлення [7]
Тиждень безпеки [6]
Гурткова робота [4]
Наше опитування
Чи варто оцінювати школи за результатами ЗНО?
Всього відповідей: 12
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Екологічне виховання

Звіт про проведення екологічного тижня в ДНЗ «Ялинка»
Найбільш сприятливий період для роз’яснення завдань екологічного виховання – це дитинство. Маленька дитина пізнає світ із відкритою душею й серцем. Яким буде її ставлення до цього світу, чи навчиться вона бути господарем, який любить і розуміє природу – залежить від її виховання в сім’ї і дитячому садку.
Усе, чого діти навчилися у дитячому садку, які вміння й навички опанували – буде доброю основою для подальшого життя.
В дошкільному навчальному закладі «Ялинка» з 6.02. по 10.02.17. пройшов екологічний тиждень.
Дошкільний вік характеризується підвищеною допитливістю в різних сферах, але діти виявляють особливий інтерес до природи. Тому екологічне виховання в дитячому саду займає важливе місце в розвитку пізнання навколишнього світу, вироблення гуманного ставлення до всього живого і формуванні усвідомленого поведінки у природному середовищі.
Метою проведення екологічного тижня є:
формування знань про природу, природні явища, рослинний і тваринний світ;
розвиток естетичних почуттів: любові, поваги, дбайливого ставлення до світу природи;
спонукання дітей бажання доглядати за природою і тваринами, берегти і зберігати природні багатства.
Вихователь Павленко Я.В. провела заняття «Таємниці повітря», де формувала уявлення про повітря, його властивості, значення для життя людей та інших живих організмів. За допомогою дослідів підводила до самостійних висновків. Виховувала дбайливе ставлення до довкілля.
Вихователь Отрохова Н.М. провела заняття «Вода та її властивості» познайомила дітей з властивостями води за допомогою дослідів, пояснила значення води в житті людей та інших живих організмів, прищеплювала бережливе ставлення до води.
Дуже цікавим пройшло заняття «Життя птахів взимку» закріплювали та розширювали уявлення дітей про зміни в природі, про правила безпечної поведінки взимку, поглиблювали знання про птахів, що зимують, збагачували зорові, тактильні й музичні враження дітей, виховували бережне ставлення до природи.
Крім занять були проведені дидактичні ігри «Покажи правильно», «Хто береже воду?», «Так чи не так»; дидактичні вправи «Розкрути вітрячок», «Добре – погано»; бесіди «Що таке вітер?», «Що ми знаємо про воду?»; спостереження за вітром, за снігом, за птахами; подорож зимовою екологічною стежиною, слухали оповідання В. Сухомлинського «Смітник» та вірш Є.Гуцала «Без дороги ходить дощ».
Діти постійно доглядають за кімнатними квітами. Вони добре розуміють, що квіти - це не лише краса, а й можливість мати в кімнаті більше кисню.
У групі обладнано « Куточок природи», який містить різні кімнатні рослини, альбоми і книги про природу, інструменти для догляду за рослинами, створено «Куточок дослідження», де з дітками вихователі проводять різні досліди.
Заповнення календаря природи - це ще одна справа повсякденної діяльності, яка поєднується зі спостереженнями. Вихователі разом з дітьми регулярно фіксують погоду і стан живої природи. Для кожного віку створено свій календар погоди. Старші дітки самі відмічають погоду використовуючи умовні позначки, а молодшим допомагає вихователь.
Виховання у дітей гуманного ставлення до природи у дошкільному навчальному закладі – це першочергове завдання. Але виконати це завдання без допомоги батьків украй складно. Тому вихователі Отрохова Н.М. та Павленко Я.В. для батьків розробили пам’ятки та провели анкетування. Залучали батьків до створення годівничок для птахів.
Виховувати бажання охороняти й примножувати все, чим багата рідна земля. Такий зміст роботи екологічного виховання в нашому садочку «Ялинка». Тут діти можуть перевірити на практиці свої здогадки та припущення про багатогранний світ природи, дізнатися багато нового та цікавого про оточуючий світ, вчаться милуватися красою рідного краю.
Категорія: Екологічне виховання | Додав: nekrasove (06.01.2018)
Переглядів: 397 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz