Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 14.12.2018, 22:07

Меню сайту
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Категорії розділу
Мої статті [1]
dnz [80]
методична робота [21]
Нормативно-правова база [5]
Сторінка психолога [16]
З досвіду роботи [3]
Атестація вчителя [1]
Зовнішнє незалежне оцінювання [5]
Інформація для батьків [4]
Інформація для учнів [2]
Безпека життєдіяльності [3]
Фінансова звітність [10]
Бібліотека [5]
Гурткова робота [9]
Інформація про школу [16]
Педагогічна рада [5]
ДНЗ "Ялинка" [14]
Консультативний центр [6]
Сторінка для батьків [6]
Патріотичне виховання [5]
Гармонія руху [4]
Екологічне виховання [5]
Літнє оздоровлення [7]
Тиждень безпеки [6]
Гурткова робота [4]
Наше опитування
Чи варто оцінювати школи за результатами ЗНО?
Всього відповідей: 12
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Літнє оздоровлення

Подорож на луки

Мета: ознайомлювати дітей з рослинами, які ростуть на луках, з комахами, показати красу цвітіння злаків і різнотрав’я; поширювати уявлення про господарське значення луків; виховувати любов до рідного краю.

Хід прогулянки

Вихователь з дітьми подорожує на луки.

Літо

Розквітають в луках квіти,

Зеленіють в лісі віти

Все зелене, молоде

За весною літо йде.

Н. Забіла

Бесіда

— Які рослини ви знаєте?

— Які квіти впізнали?

— Яких комах побачили?

— Де живуть комахи?

— Чому не можна їх ловити, топтати?

— Які квіти виділяються на фоні зеленої трави?

— Яка трава на дотик?

— Яких правил поведінки потрібно дотримуватися на луках?

— Яке господарське значення мають трави?

— Чому в народі кажуть: «У червні жити весело: квіти цвітуть, солов’ї співають»?

Народна прикмета

Над луками вранці пелена туману — дощу не бути.

Дидактична гра «Впізнай за описом»

Мета: розвивати вміння дітей впізнавати за описом квіти, ко­мах та називати їх.

Хід гри

Вихователь описує квітку чи комаху, діти повинні назвати і знайти її.

Дидактична гра «Хто літає, повзає?»

Мета: поширювати знання дітей про те, як пристосовані кома­хи до життя в природі.

Хід гри

Вихователь називає комах, а діти рухами показують їх рухи: якщо літає — махають руками, якщо повзає — присідають.

Рухлива гра «На зеленому лужку»

Мета: закріплювати вміння дітей бігати врозтіч, розвивати вміння орієнтуватися в природі.

Хід гри

Діти сидять на лужку з однієї сторони — це метелики. Одна ди­тина з сачком у руках.

Вихователь говорить:

На зеленому лужку

Метелики літають…

З квітки пурхають на квітку,

Начебто стрибають!

Діти з вихователем бігають, відводячи руки в сторони.

Це метелики літають,

Крильцями розмахують.

На слова:

Вийшла Таня на лужок,

В неї в рученьках сачок…

Тож, метелики, тікайте,

Геть із лугу відлітайте. —

Дитина із сачком у руках починає ловити дітей «метеликів».

Рухлива гра «Ведмідь і бджоли»

Мета: розвивати спритність.

Хід гри

Дітей поділити на дві нерівні групи: менша група — «ведмеді», решта — «бджоли». Бджоли знаходяться неподалік від парканчи­ка перед натягнутим шнуром — «вуликом», частина «бджіл» вила­зить на парканчик. На відстані 3–5 метрів від парканчика накрес­лено «ліс».

Бджоли вулик залишають,

В луг квітучий поспішають.

«Бджоли» злазять з «парканчика», інші підлазять під шнур.

Полетіли по медок,

Полетіли до квіток.

«Бджоли» летять на луки.

Вихователь далі промовляє:

А ведмеді у садок,

У вулик лізуть по медок.

Діти «ведмеді» йдуть до вулика і вилазять на парканчик.

На слова вихователя: «Бджілки» — «ведмеді» поспішають до свого барлогу. А бджілки із дзчижчанням повертаются. Одна гру­па «бджілок», що були на парканчику, відганяє «ведмедів», а дру­га вилазить на парканчик. Гра закінчується тоді, коли всі діти по­бувають на парканчику.

Індивідуальна робота

Мета: вправляти дітей в лічбі рослин чи предметів у межах 10.

Трудова діяльність

Збирання різних видів квітів та трав для гербарію.

Категорія: Літнє оздоровлення | Додав: nekrasove (27.09.2018)
Переглядів: 42 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz