Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 14.12.2018, 21:49

Меню сайту
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Категорії розділу
Мої статті [1]
dnz [80]
методична робота [21]
Нормативно-правова база [5]
Сторінка психолога [16]
З досвіду роботи [3]
Атестація вчителя [1]
Зовнішнє незалежне оцінювання [5]
Інформація для батьків [4]
Інформація для учнів [2]
Безпека життєдіяльності [3]
Фінансова звітність [10]
Бібліотека [5]
Гурткова робота [9]
Інформація про школу [16]
Педагогічна рада [5]
ДНЗ "Ялинка" [14]
Консультативний центр [6]
Сторінка для батьків [6]
Патріотичне виховання [5]
Гармонія руху [4]
Екологічне виховання [5]
Літнє оздоровлення [7]
Тиждень безпеки [6]
Гурткова робота [4]
Наше опитування
Чи варто оцінювати школи за результатами ЗНО?
Всього відповідей: 12
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Педагогічна рада

Протокол засідання педагогічної ради Некрасівського НВК

Протокол №

засідання педагогічної ради

Некрасівського НВК

від 29 грудня 2017року

Присутні – всі члени педагогічного колективу

Відсутні – не має

Голова педагогічної ради – Коломієць Ю. М.

Секретар педагогічної ради – Коваленко Н. М.

 

Порядок денний:

1.Формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж усього життя на основі впровадження інноваційних технологій навчання.

Давиденко О. М., заступник з НВР

2.Про підсумки роботи школи у І семестрі 2017-2018 н.р..

Давиденко О. М., заступник з НВР

3. Робота соціально-психологічної служби у закладі.

Мазін Б. М., практичний психолог

4. Стан ведення класних журналів.

Давиденко О. М.,заступник з НВР

5. Патріотичне виховання особистості дошкільника в умовах розвитку української державності.

Білик М. І., вихователь ДНЗ «Ялинка»

6.Стан викладання та рівень знань учнів з фізики.

Давиденко О. М., заступник з НВР

7.Стан викладання та якість знань в 3 класі

Давиденко О. М. ,заступник з НВР

8. Стан підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року

Давиденко О. М. ,заступник з НВР

 

 

І. СЛУХАЛИ: заступника директора з навчальної роботи Некрасівського НВК Давиденко О. М. про формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж усього життя на основі впровадження інноваційних технологій навчання(текст виступу додається).

ВИСТУПИЛИ:

1.Сорока А. М., яка відмітила, що саме завдяки самостійній роботі учнів активізується діяльність школярів, посилюється інтерес до матеріалу.

2. Куліш О. Г., яка зауважила, що педагогам слід більше уваги приділяти самостійній роботі учнів. І яким би простим завдання самостійної роботи не було, учням треба при його виконанні докласти певних зусиль.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Схвалити роботу вчителів: Руденко В.П., Пригари Т.О., Давиденко О.М., Коноплі О.С.,Коваленко Н.М.,Кебця Ю.В., Вязовика Є.В.,Коноплі Г.І. з розвитку в учнів навичок самостійної праці.

2. Педпрацівникам школи:

2.1. Враховувати психологічні, індивідуальні особливості дітей при організації самостійної роботи з учнями.

2.2. Сприяти тому, щоб завдання для учнів були доступними, оптимальними.

2.3. З метою зміцнення інтересу дітей до навчання, уникнення стресів у дітей постійно об’єктивно оцінювати роботу учнів.

2.4. З метою формування у школярів художнього сприймання особистості більшого значення приділяти завданням на розвиток репродуктивної уяви.

2.5.Дотримуватися педагогічного такту у ставленні до всіх учнів, сприяти у дітей адекватної самооцінки.

2.6.З метою соціалізації особистості, підготовці учнів до життя ширше практикувати форми самостійної роботи під час організації навчально-виховного процесу.

 

ІІ СЛУХАЛИ: заступника директора Некрасівського НВК про підсумки роботи школи у І семестрі – (текст виступу додається).

ВИСТУПИЛИ:

  1. Конопля О. С. , яка зупинилася на тому, що дійсно педагогічний колектив, учні школи у І семестрі показали високі результати як в олімпіадах, так і в різноманітних конкурсах, а це свідчить про високу педагогічну підготовленість як вчителів, так і дітей.
  2. Сорока А. М. ,яка підтримала Коноплю О. С. в тому, що учні школи і вчителі мають високий рівень підготовленості.

УХВАЛИЛИ:

  1. Вважати роботу вчителів-предметників та вчителів початкових класів щодо виконання навчальних програм на достатньому рівні.
  2. Всім педагогічним працівникам школи:
    - у своїй роботі керуватися державними предметними програмами, інструктивно-методичними рекомендаціями МОН
    України щодо вивчення шкільних дисциплін, Інструкцією з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, вимогами до усного і писемного мовлення учнів та проведення письмових робіт і перевірки зошитів, орфографічним режимом, а також критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти;
    - чітко дотримуватись графіків здачі шкільної документації відповідно до плану роботи школи.
  3. Вчителям, які мають класи з середнім рівнем навченості, ретельно спланувати корекційну та індивідуальну роботу у ІІ семестрі 2017-2018 навчального року для підвищення результативності та якості знань.
  4. Керівникам шкільних методичних об’єднань:
    -розглянути на засіданні якість виконання програм та рівень знань учнів з предметів;
    - виносити на затвердження зміни в навчальній програмі для здійснення календарно – тематичного планування ( кількість годин, тематичних, контрольних, практичних тощо;
    - забезпечити об’єктивність оцінювання знань і вмінь учнів.
  5. Провести засідання шкільних методичних об’єднань по питанню індивідуальної роботи з обдарованими дітьми, розробки методики підготовки їх до участі в предметних олімпіадах та конкурсах із врахуванням особливостей кожного предмета і допущених в останньому етапі помилок
  6. Оголосити подяку учням які зайняли призові місця на районних предметних олімпіадах.
  7. Оголосити подяку вчителям, які підготували призерів районних олімпіад: Коваленко Н.М.,Довгополому Р.О.,Конопляі О.С.,Кебцю Ю.В.,Куліш О.Г.
  8. Класним керівникам 6, 9 класів, у зв’язку з низьким рівнем навчальних досягнень учнів вивчити причини неуспішності у навчанні, довести результати досліджень до вчителів, що тут викладають, та батьків, розробити систему заходів по взаємодії школи та сім’ї для покращення результатів.
  9. Вчителям, які викладають в випускних класах організувати додаткові заняття і консультації, застосувати індивідуальний підхід під час уроків, щоб покращити ситуацію успішності учнів.
  10. Запроваджувати сучасні форми організації шкільних методичних обєднань, вдосконалювати систему самоосвіти вчителів.
  11. Посилити контроль за відвідування учнями уроків та загальношкільних заходів .

 

ІІІ. СЛУХАЛИ: Мазіна Б. М., практичного психолога Некрасівського НВК про роботу соціально - психологічної служби у школі - (текст виступу додається).

ВИСТУПИЛИ:

1.Пригара Т. О., яка зазначила,що робота соціально – психологічної служби у І семестрі проводилася за всіма напрямками, а саме була спрямована на адаптацію першокласників та п’ятикласників.

2.Давиденко О. М., яка відмітила, що з учнями було проведено комплекс методик з виявлення рівня адаптованості учнів. Проводилася консультативна робота як з учнями , так із батьками.

УХВАЛИЛИ:

  1. Більше уваги приділяти корекційно-відновлювальній роботі з учнями;
  2. Дотримуватись нормативних вимог щодо діяльності психологічної служби.
  3. Активно використовувати шкільний сайт для пропаганди психологічних знань, надання рекомендацій та консультацій

 

ІV. СЛУХАЛИ: заступника директора з навчальної роботи Давиденко О. М. про стан ведення класних журналів – (текст виступу додається).

ВИСТУПИЛИ:

1.Коваленко Н. М.,яка відмітила,що треба з більшою відповідальністю відноситися до записів у журналах, щоб уникнути помилок.

2.Сергієнко Ю. В. ,яка зазначила,що треба уважніше ставитися до заповнення сторінки журналу «Облік відвідування учнів».

УХВАЛИЛИ:

  1. Учителям 1-4-х класів при заповнені журналів чітко дотримуватися Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів.
  2. Учителям-предметникам 5-11-х класів при заповнені журналів дотримуватися Інструкції щодо ведення класних журналах у 5-11(12) класах.
  3. Усім педагогам школи:
  1. Ознайомитись з результатами перевірки журналів (зауваження записані на відповідній сторінці) та усунути недоліки в оформленні та веденні класних журналів, про що зробити відповідні відмітки.
  2. Записи у класних журналах вести своєчасно, акуратно, відповідно до єдиних орфографічних вимог.

3.3 При оформленні записів у журналах не допускати виправлення, закреслення, витирання та використання коректора.

4. Керівникам методичних об’єднань включити в засідання питання про оформлення сторінок класних журналів на кінець ІІ семестру.

  1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Давиденко О.М.:
  2. Розглянути результати перевірки з питань ведення шкільної документації на нараді при директорові у січні 2018 року.
  3. Провести індивідуальні бесіди з Коваленко Н.М.,Сергієнко Ю.В.,Коноплею О.С., Кебцем Ю.В.,Багутою О.В., Ляпін В.І.,Вязовиком Є.В.,Науменко В.В.,Довгополовим Р.О.,Каширою Н.Г.,Коноплею Г.І. щодо дотримання вимог ведення класного журналу.

5.3. Здійснити повторну перевірку класних журналів.

 

V. СЛУХАЛИ: вихователя ДНЗ «Ялинка» Білик М.І. про патріотичне виховання особистості дошкільника в умовах розвитку української державності – (текст виступу додається).

ВИСТУПИЛИ:

  1. Отрохова Н.М.,яка зазначила, що значна увага приділяється саме вихованню у дітей любові до рідного краю, його традицій та національних особливостей, а це дає змогу виховувати у маленьких вихованців почуття патріотизму.
  1. Руденко В. П., яка відмітила, що саме у дошкільнят і треба починати формувати почуття поваги до людей, краю, країни.

УХВАЛИЛИ

  1. Систематично проводити роботу по ознайомленню дошкільників з українськими традиціями і звичаями, з творами класиків української літератури.
  2. Активізувати роботу з батьками в напрямку народознавчої діяльності
  3. Урізноманітнити матеріали в куточках народознавства
  4. Більше уваги приділяти індивідуальній роботі з дітьми

 

VІ. СЛУХАЛИ: Давиденко О. М, заступника директора з навчальної роботи про стан викладання фізики – (текст виступу додається).

ВИСТУПИЛИ:

  1. Довгополий Р. О., який відмітив, що вчитель вчить учнів працювати самостійно, творчо.
  2. Кебець Ю. В., який зазначив, що вчитель веде постійну роботу з обдарованими учнями.

УХВАЛИЛИ:

1. Учителю фізики Вязовику Є.В.:

1.1.Надалі працювати над підвищенням мето­дичного рівня викладання предмета, застосовуючи ефективні форми і методи навчання, зокрема про­блемний, частково-пошуковий, дослідницький.

1.2.Налагодити диференційовану роботу з різними за підготов­кою категоріями учнів, ширше практикувати групові, індивідуальні форми роботи..

1.3.З метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів використовувати дидактич­ний та роздавальний матеріалів.

1.4. З метою підвищення ефективності стану ви­кладання фізики та рівня самоосвіти і надалі використовувати методичну та фахову літературу, ма­теріали періодики і науково-популярної довідкової лі­тератури,матеріали Інтернет –ресурсів.

1.5. Продовжувати роботу з обдаро­ваними дітьми з підготовки їх до предметних олім­піад та участі у природничих конкурсах.

1.6. З метою якісної фізичної освіти запроваджувати в практику роботи інформаційні технології,відео-уроки.

1.7.Кабінет фізики постійно поповнювати методичною, довідниковою літературою, дидактичними матеріалами, необхідними засобами навчання.

 

VІІ. СЛУХАЛИ: заступника директора з навчальної роботи Давиденко О. М про стан викладання та якість знань у 3 класі - (текст виступу додається).

ВИСТУПИЛИ:

1.Куліш О. Г., яка зазначила,що вчитель майстерно володіє способами викладанням свого предмету.

2.Вязовик Є. В. , який відмітив,що кабінет забезпечений таблицями, зошитами, дидактичним матеріалом, а це дає змогу на високому рівні проводити уроки.

УХВАЛИЛИ:

1.Учителю Пригарі Т.О. :

1.1.Активніше пропагувати через методичну пресу свій педагогічний досвід. Залучатись до написання авторських статей, публікацій для вираження творчого потенціалу, самоствердження, самореалізації.

1.2.Більше уваги приділяти учням з низьким рівнем навчальних досягнень, використовуючи на уроках диференційовані контрольні роботи та диференційовані, індивідуальні домашні завдання.

1.3.Посилити роботу з обдарованими учнями

2.Керівнику МО вчителів початкових класів:

2.1. На засіданнях методичного об’єднання розглянути питання дотримання єдиних вимог до усного та писемного мовлення.

 

VІІІ. СЛУХАЛИ: заступника директора з навчальної роботи Давиденко О. М про стан підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року – (текст виступу додається).

ВИСТУПИЛИ:

1.Довгополий Р. О.,який зазначив . що в 2018 році до питанні підготовки ЗНО треба поставитися з відповідальністю.

2.Давиденко О. М., яка зупинилася на особливостях ЗНО 2018.

УХВАЛИЛИ:

  1. Активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу з батьками та випускниками 2018 року з питання підготовки до ЗНО.

 

Голова педагогічної ради Ю.М.Коломієць

Секретар Н.М.Коваленко

Категорія: Педагогічна рада | Додав: admin (13.02.2018)
Переглядів: 51 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz