Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 12.06.2021, 14:55

Меню сайту
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Категорії розділу
Мої статті [3]
dnz [133]
методична робота [58]
Нормативно-правова база [14]
Сторінка психолога [39]
З досвіду роботи [3]
Атестація вчителя [5]
Зовнішнє незалежне оцінювання [11]
Інформація для батьків [12]
Інформація для учнів [7]
Безпека життєдіяльності [3]
Фінансова звітність [30]
Бібліотека [10]
Гурткова робота [14]
Інформація про школу [14]
Педагогічна рада [6]
ДНЗ "Ялинка" [80]
Консультативний центр [7]
Сторінка для батьків [8]
Патріотичне виховання [9]
Гармонія руху [4]
Екологічне виховання [6]
Літнє оздоровлення [7]
Тиждень безпеки [6]
Гурткова робота [4]
Оздоровлення [9]
Спонсорська допомога [0]
Благодійна допомога [0]
Наше опитування
Чи варто оцінювати школи за результатами ЗНО?
Всього відповідей: 29
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Сторінка психолога

Методика "Карта інтересів"(до тесту Дж.Голланда)

Методика "Карта iнтересiв"

 

розроблена Б.О. Федоришиним
(Профконсультационная работа со старшокласниками.
Под. ред. Б.А. Федоришина. – К.: Рад. шк.., 1980.)
і модернізована к.п.н., проф.. М.С. Янцуром.)

 

 ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ.

Інструкцiя

"Ти маєш можливість продовжити навчання або влаштуватись на цікаву роботу. Для того, щоб допомогти тобі вибрати професію, пропонуємо перелік питань. Подумай перед тим, як вiдповiсти на кожне питання, постарайся дати як можна більш точну вiдповiдь. Якщо ти не раз переконувався, що любиш або тобі дуже подобається те, про що запитується, то у "Бланку вiдповiдей" у графі під тим же номером, що i номер питання, постав два плюси ("++"); якщо просто подобається (любиш) - один плюс ("+"); якщо не знаєш, сумніваєшся - нуль ("0"); якщо не подобається (не любиш) - мінус ("-"); якщо дуже не подобається - два мінуси ("- - "). Вiдповiдай на кожний пункт, не пропускай жодного питання. При читанні питань довгих пауз робити не потрібно.

 

Перелік питань "Карти iнтересiв"

 

Чи любиш ти, хотів би ти, чи подобається тобі?

  1. Уроки фізики.
  2. Уроки математики.
  3. Уроки хiмiї.
  4. Читати книжки або статті з астрономії.
  5. Читати книжки або статті з бiологiї.
  6. Читати про досліди на тваринах.
  7. Читати про сiльськогосподарськi рослини i тварини.
  8. Читати про ліс.
  9. Читати про твори класиків світової літератури.
  10. Читати газети, журнали, дивитися телепередачі, слухати радіо.
  11. Уроки iсторiї.
  12. Вiдвiдувати театри, музеї, художні виставки.
  13. Читати літературу про геологiчнi експедиції.
  14. Читати про рiзнi країни та їх економіку, державний устрій.
  15. Організовувати друзів на виконання громадської роботи i керувати ними.
  16. Читати про роботу мiлiцiї.
  17. Читати про моряків, пiлотiв.
  18. Читати про роботу вихователя, вчителя.
  19. Знайомитися з будовою i роботою верстатів.
  20. Готувати обіди.
  21. Читати про будiвельникiв.
  22. Турбуватися про красу приміщень, в яких ви навчаєтесь, живете, працюєте .
  23. Читати про досягнення техніки (наприклад журнали "Юний технік", "Техніка молоді" i т.п.).
  24. Знайомитися з будовою побутових електро- i радiоприладiв.
  25. Читати науково-популярну літературу про відкриття у фiзицi.
  26. Читати науково-популярну літературу про математику.
  27. Дізнаватися про нові досягнення у галузі хiмiї (з журналів, радiо- i телепередач i т.п.).
  28. Дивитися телепередачі про космонавтів.
  29. Вивчати бiологiї.
  30. Цікавитися причинами i способами лікування хвороб.
  31. Вивчати ботаніку.
  32. Проводити час у лiсi.
  33. Читати лiтературно-критичнi статті.
  34. Активно брати участь у громадській роботі.
  35. Читати книжки про iсторичнi події.
  36. Слухати симфонічну музику.
  37. Дознаватися про нові родовища корисних копалин.
  38. Дізнаватися про географiчнi відкриття.
  39. Обговорювати поточні справи i події.
  40. Встановлювати дисципліну серед ровесників або молодших.
  41. Подорожувати по країні.
  42. Пояснювати учням, як розв'язувати складне завдання, правильно скласти речення.
  43. Вивчати нові інструменти.
  44. Уроки обслуговуючої праці.
  45. Дізнаватися про нові досягнення в галузі будівництва.
  46. Вiдвiдувати фабрики.
  47. Знайомитися з будовою механiзмiв, машин.
  48. Читати статті у науково-популярних журналах про досягнення в галузі радiотехнiки.
  49. Пізнавати нові фiзичнi явища.
  50. Розв'язувати складні математичні задачі.
  51. Ставити досліди з хiмiї, слідкувати за ходом хiмiчних реакцій.
  52. Спостерігати за небесними світилами.
  53. Вести спостереження за рослинами.
  54. Робити перев'язки, надавати першу медичну допомогу.
  55. Вирощувати тварин i доглядати за ними.
  56. Збирати гербарій.
  57. Писати розповiдi та вiршi.
  58. Спостерігати за поведінкою i життям людей.
  59. Брати участь у роботі історичного гуртка, розшукувати матеріали, що свідчать про події минулого.
  60. Декламувати, співати у хорі, виступати на сцені.
  61. Збирати мінерали, цікавитися їх походженням.
  62. Вивчати природу рідного краю.
  63. Організовувати рiзнi заходи у школі.
  64. Звертати особливу увагу на поведінку людей.
  65. Вiдвiдувати гурток автолюбителів, обслуговувати автомобіль.
  66. Проводити час з малими дітьми (читати їм книжки, допомагати, щось розповідати їм).
  67. Виготовляти рiзнi деталі та предмети.
  68. Організовувати харчування під час походів.
  69. Бувати на будівлях.
  70. Шити одяг.
  71. Збирати i ремонтувати механізми велосипедів, швейних машин, годинників i т.п.
  72. Ремонтувати побутові електроприлади.
  73. Займатися у фізичному гуртку.
  74. Займатися у математичному гуртку.
  75. Готувати розчин, зважувати реактиви.
  76. Вiдвiдувати планетарій.
  77. Вiдвiдувати гурток бiологiї.
  78. Спостерігати за хворими, надавати їм допомогу.
  79. Спостерігати за природою i вести записи спостереження.
  80. Садити дерева i доглядати їх.
  81. Працювати зі словником i літературними джерелами.
  82. Швидко переключатися з одного виду роботи на інший.
  83. Виступати з доповідями на історичну тему.
  84. Грати на музичних інструментах, малювати або вирізати по дереву.
  85. Складати опис матерiалiв.
  86. Брати участь у географічних експедиціях.
  87. Виступати з повідомленнями про міжнародне становище.
  88. Допомагати працівникам мiлiцiї.
  89. Вiдвiдувати гурток юних моряків.
  90. Виконувати роботу піонервожатого.
  91. Уроки праці.
  92. Давати поради знайомим під час купiвлi одежі.
  93. Спостерігати за роботою будiвельникiв.
  94. Знайомитися зі швейним виробництвом.
  95. Робити моделі лiтакiв, планерів, кораблів.
  96. Складати радiоприймачi i електроприлади.
  97. Брати участь в олiмпiадах з фізики.
  98. Брати участь у математичних олiмпiадах.
  99. Розв'язувати задачі з хiмiї.
  100. Брати участь у роботі астрономічного гуртка.
  101. Проводити досліди на тваринах.
  102. Вивчати функції організму людини i причини виникнення хвороб.
  103. Проводити досліди з метою вирощування нових сільськогосподарських тварин.
  104. Бути членом товариства охорони природи.
  105. Брати участь у диспутах, читацьких конференціях.
  106. Аналізувати явища i події життя.
  107. Цікавитися минулим нашої країни.
  108. Проявляти інтерес до теорії та iсторiї розвитку мистецтва.
  109. Здійснювати тривалi та нелегкі походи, під час яких доводиться напружено працювати за заданою програмою.
  110. Складати географічні карти i збирати iншi географiчнi матеріали.
  111. Вивчати політичний устрій різних країн.
  112. Робота юриста.
  113. Вiдвiдувати гурток юних космонавтів.
  114. Робота учителя.
  115. Бувати на заводах.
  116. Надавати людям рiзнi послуги.
  117. Брати участь у будівельних роботах.
  118. Знайомитися з виготовленням промислових товарів.
  119. Розбиратися у технічних схемах i кресленнях.
  120. Користуватися точними вимірювальними приладами i здійснювати розрахунки за отриманими даними.
  121. Проводити досліди з фізики.
  122. Виконувати роботи, що вимагають математичних правил i формул.
  123. Асистувати викладачу при проведенні дослiдiв з хiмiї.
  124. Збирати вiдомостi про iншi планети.
  125. Читати про дiяльнiсть бiологiв.
  126. Бути активним членом санітарних дружин.
  127. Доглядати за сільськогосподарськими машинами i знаряддями праці.
  128. Знайомитися з веденням лісного господарства.
  129. Вивчати походження слів i окремих словотворень.
  130. Вести щоденник, писати замітки у шкільну газету.
  131. Вивчати історичне минуле інших країн.
  132. Неодноразово дивитися у театрі одну i ту ж п'єсу.
  133. Читати про життя i дiяльнiсть відомих геологів.
  134. Вивчати географію нашої планети.
  135. Вивчати бiографiї політичних дiячiв.
  136. Правильно оцінювати вчинок товариша, знайомого, літературного героя.
  137. Читати книжки про засоби пересування.
  138. Навчати i виховувати дітей.
  139. Спостерігати за працею робітника.
  140. Постійно спілкуватися з людьми.
  141. Проектувати будiвельнi об'єкти.
  142. Вiдвiдувати виставки товарів побутового обслуговування.
  143. Виконувати креслення, проектувати машини.
  144. Розбиратися у радіосхемах.

Примітка. Всюди, де вказано "читати", потрібно розуміти як "знайомитися"; наприклад, шляхом бесід зі спецiалiстами, досвідченими людьми.

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

 

Прізвище, ініціали ______________________________ Вік _________________________ Дата __________________ 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

 

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

 

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

 

97

98

99

100

101

102

103

104

105

106

107

108

109

110

111

112

113

114

115

116

117

118

119

120

 

121

122

123

124

125

126

127

128

129

130

131

132

133

134

135

136

137

138

139

140

141

142

143

144

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕШИФРАТОР ДЛЯ БЛАНКУ ВІДПОВІДЕЙ

  1. фізика
  2. математика
  3. хімія
  4. астрономія
  5. біологія
  6. медицина
  7. сіл господарство
  8. ліс господарство
  9. філологія
  10. журналістика
  11. історія
  12. мистецтво
  13. геологія
  14. Географія
  15. громад діяльність
  16. право
  17. транспорт
  18. педагогіка
  19. обробпромислов
  20. сфера обслугов
  21. будівництво
  22. легка промисл
  23. техніка
  24. електротехніка

ПРИМІТКА: дешифратор накладається на початок “Бланку відповідей” безпосередньо до цифр.

ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТIВ

Необхідно підрахувати кiлькiсть "+" i "-" у кожній колонці. Нуль не береться до уваги. У "Бланку вiдповiдей" знизу дві порожні графи, в одній із них ставиться сума "+", в другій "–". Закінчивши підрахунок отримані результати підставляють у "Дешифратор", тобто тi сфери дiяльностi, інтерес до яких вивчався.

При набраних балах в межах:

  • 10 – 12 – інтереси розвинуті на високому рівні,
  • при 7 – 9 балах – середньому рівні,
  • при 4 – 6 балах – на низькому рівні,
  • а при балах в межах 0 – 3 інтереси взагалі відсутні до цієї діяльності.

Широкими вважаються інтереси, якщо в 7 і більше сферах діяльності набрано більше 4-х балів,

середніми за широтою інтереси вважаються тоді, коли в 4 – 6 сферах відмічається більше 4-х балів,

і вузькими – коли інтереси проявляються тільки до 1 – 3 сфер діяльності.

Після роботи з “Дешифратором” ти маєш записати позитивне ставлення до сфер дiяльностi, які набрали найбільшу кiлькiсть "+" та негативне ставлення, якi набрали найбільшу кiлькiсть "-" в таблиці 2.3.4.1.

Таблиця 2.3.4.1. 

Позитивне ставлення

Кількість балів

Рангове місце

Негативне ставлення

Кількість балів

Рангове місце

 

 

1

 

 

1

 

 

2

 

 

2

 

 

3

 

 

3

 

Hа основі отриманих кiлькiсних (плюсів i мiнусiв) даних робиться висновок про те, наскільки сильно, тобто на якому рівні і наскільки широко, проявляється інтерес до певних сфер трудової дiяльностi. Як сильно він проявляється на різних рівнях оволодіння ними. Потрібно визначити також тi сфери, ставлення до котрих має негативне емоційне забарвлення.

За результатами виконання цієї методики ти повинен зробити висновок стосовно рівня розвитку твоїх професійних інтересів та бажаних для тебе сфер діяльності.

Вивчивши свої професійні інтереси вернись до кроку 4 і виконай методику вивчення професійних мотиві

 

 

 

 

 

 

Методика визначення загальних творчих здібностей людини

модернізована к.п.н., проф.. М.С.Янцуром
(Янцур М.С. Професійна психодіагностика: практикум. – К.: МПУ ДЦЗ, МОУ РДПІ, 1995)

Загальні творчі здібності мають велике значення при виборі професії, тому ми рекомендуємо тобі пройти цю методику.

ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ

Інструкція

“Уважно прочитай наведені нижче пункти “Бланку тверджень” і у відповідній клітинці “Бланку відповідей” простав знак “+” у колонці “Так”, якщо ствердження співпадає з твоєю думкою про себе, або у колонці “Ні” —якщо воно не співпадає. Ніяких додаткових знаків чи записів робити не варто. Тобі потрібно дуже уважно прослідкувати за тим, щоб номер ствердження і номер клітинки, куди ти запишеш відповідь, співпадали.

БЛАНК ТВЕРДЖЕНЬ

  1. Як правило, я легко пристосовуюсь до людей, ідей та умов.
  2. Мені подобається вирішувати типові, стандартні завдання.
  3. Мені здається, що я б із задоволенням створював або конструював нове, ніж покращував би, вдосконалював старе.
  4. Зазвичай я обачливий, коли маю справу з колективом.
  5. В більшості випадків я дію самостійно, без допомоги і підказки друзів та старших.
  6. Ніколи не намагався змінити своє ставлення до себе та свої стосунки з друзями.
  7. Дуже часто я утримувався від висування ідей, пропозицій, хоча і мав їх.
  8. Мені часто вдається знайти нестандартні, оригінальні рішення завдань.
  9. Мені подобається, коли відбувається швидка зміна різних видів діяльності.
  10. Для мене є характерним прагнення реалізувати одночасно декілька ідей, вирішити декілька проблем.
  11. Дуже часто я один вступаю в суперечку з однолітками або старшими.
  12. Як правило, я легко погоджуюсь і підкоряюсь колективній думці.
  13. У мене часто виникають оригінальні ідеї.
  14. Мені подобається виконувати завдання за розробленим планом, схемою, інструкцією.
  15. Я завжди охоче розповсюджую, пропагую нові ідеї.
  16. Я надаю перевагу виконанню роботи по новому, хоча знаю, що це пов'язано з ризиком бути незрозумілим товаришами, старшими.
  17. Зазвичай я працюю без суттєвих змін, відхилень від тих рекомендацій, які дають учителі, батьки.
  18. Мені часто доводилось виправдовувати свої дії інструкціями, правилами, рекомендаціями або авторитетами.
  19. Мені подобається виконувати завдання дослідницького характеру.
  20. Я завжди до кінця відстоюю свою точку зору.

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

Прізвище, ініціали ___________________ Клас______ Вік ______ Дата _____ 

№ з/п

Відповідь

№ з/п

Відповідь

№ з/п

Відповідь

№ з/п

Відповідь

Так

Ні

Так

Ні

Так

Ні

Так

Ні

1

 

 

6

 

 

11

 

 

16

 

 

2

 

 

7

 

 

12

 

 

17

 

 

3

 

 

8

 

 

13

 

 

18

 

 

4

 

 

9

 

 

14

 

 

19

 

 

5

 

 

10

 

 

15

 

 

20

 

 

 

ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ

Обробка результатів дослідження проводиться за такою схемою. За допомогою дешифратора проводиться оцінка кожної відповіді оптанта. При цьому за кожну відповідь, яка співпала з номером питання в рядках “Так” чи “Ні”, виставляється 2 бали.

 

Дешифратор до методики творчих здібностей

Відповідь

Номери питань “Бланку стверджень”

Так

3, 5, 8, 9, 10, 11, 13, 15, 16, 19, 20

Ні

1, 2, 4, 6, 7, 12, 14, 17, 18

 

Результати сумуються і записуються до матриці та на основі цього визначається рівень сформованості загальних творчих здібностей.

Матриця результатів вивчення творчих здібностей

Показник сформованості загальних творчих здібностей

 

Рівень сформованості загальних творчих здібностей

 

 

При цьому, якщо набрано від 33 до 40 балів, то цей рівень сформованості можна оцінювати як “дуже високий

  • 26 - 32 бали —“високий
  • 13 - 25 балів —“середній
  • 6 - 12 балів —“низький
  • 0 - 5 балів —“дуже низький

 

Висновок за результатами виконання методики робиться стосовно найвищих балів, що вказує на відповідний розвиток творчих здібностей. Їх також необхідно враховувати при виборі майбутньої професії. Для кращого розуміння рівнів творчого потенціалу людини, наводимо їх опис в таблиці 2.3.7.1.

 

Таблиця 2.3.7.1.

Характеристика людей з різним рівнем творчого потенціалу.

Характерні ознаки людей з “дуже низьким” і “низьким” творчим потенціалом.

Характерні ознаки людей з “дуже високим” і “високим” творчим потенціалом.

Обачний, методичний, дисциплінований, слухняний.

Мислить стандартно, підходить до вирішення завдань під несподіваним кутом зору.

Частіше вирішує готові проблеми, ніж шукає їх.

Сам шукає проблеми і шляхи їх розв'язання.

Вирішує проблеми уже апробованими і відомими методами.

Маніпулює різними методами, шукає нові.

Логічний, надійний.

Нелогічний, неподатливий, часто сповнений протиріч.

Досягає мети будь-якою ціною, будь-якими методами, засобами.

У досягненні мети обходиться допустимими засобами.

Здатний до високого степеню точності при виконанні дрібних операцій, шаблонної роботи.

Здатний виконувати шаблонну роботу на протязі короткого часу. Швидко передоручає її.

Користується довірою колективу лише в спокійній, стандартній ситуації.

Має тенденцію до керування колективом в невизначених і критичних ситуаціях.

Заперечує розпорядження, норми, лише в тому випадку, коли впевнений у підтримці.

Часто заперечує розпорядження і норми, не звертаючи уваги на існуючі звичаї.

Схильний до сумнівів. Гостро реагує на критику, пристосовується до неї. Легко піддається суспільним поглядам і думці керівництва. Поступливий.

Не схильний до сумнівів; розробляючи ідеї, не вважає за потрібне отримати підтримку керівництва.

 

 

 

Методика дослідження спеціальних здібностей людини

модернізована к.п.н., проф. М.С.Янцуром
(Янцур М.С. Професійна психодіагностика: практикум. – К.: МПУ ДЦЗ, МОУ РДПІ, 1995)

Ти вже знаєш, що велику роль при виборі професії відіграють здібності, так як вони дають змогу успішно виконувати певний вид діяльності. Визначити тобі їх допоможуть Методика вивчення спеціальних здібностей та Методика вивчення загальних творчих здібностей.

ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ.

Інструкція

“Прочитавши твердження, в яких у лаконічній формі розкриваються окремі здібності до виконання певної діяльності, ти повинен у “Бланку відповідей” навпроти кожного номеру проставити свою відповідь: якщо тобі легко вдається виконувати цю діяльність, то поставте знак “+”; якщо ти не можете виконувати цю роботу —знак “‑”; якщо буває так, що інколи можеш, а інколи не можеш цього робити —знак “0”. Відповідай на кожне ствердження, не пропускай жодного. Довго роздумувати не потрібно, краще покластися на перше.

БЛАНК ТВЕРДЖЕНЬ

  1. Люблю працювати зі словниками і літературними джерелами.
  2. Із задоволенням і часто допомагаю старшим у догляді за тваринами.
  3. Тривалий час можу проводити обчислення, розрахунки, виводити формули.
  4. Охоче і тривалий час можу майструвати і ремонтувати різноманітні механізми, прилади, машини.
  5. Стараюсь надати предметам, що виготовляю сам, гарного, естетичного вигляду.
  6. Дуже швидко і легко запам'ятовую ритм і мелодію.
  7. Змінюю тональність голосу і вираз обличчя, коли зображаю іншу людину.
  8. Люблю вивчати походження слів і окремих словосполучень.
  9. Люблю доглядати за тваринами, вирощувати рослини.
  10. Із задоволенням розв'язую конкурсні задачі з математики.
  11. Охоче читаю книжки, журнали про будову і роботу механізмів, машин, пристроїв.
  12. Аналізуючи сюжет картини, переживаю почуття прекрасного.
  13. Ніколи без поважних причин не пропускаю заняття у музичній школі.
  14. У гру на інструменті, у пісню чи танець вкладаю багато енергії і почуттів.
  15. Розповідаючи що-небудь, дотримуюсь головної думки, не відхиляючись.
  16. Охоче доглядаю кімнатні рослини, із задоволенням надаю допомогу батькам у вирощуванні овочів і фруктів.
  17. Цікавлюсь літературою про видатних вітчизняних та зарубіжних математиків.
  18. Я захоплююсь конструюванням машин, приладів, моделей, потягів, радіоприймачів.
  19. Прагну бути оригінальним у виборі сюжету (малюнку, описі якоїсь події, у складанні композицій із квітів, каміння, марок, листівок).
  20. Придумую свої власні мелодії, ритми, приймаю участь у музичних конкурсах.
  21. Я легко можу передавати почуття за допомогою міміки, жестів, рухів.
  22. Люблю художньо описувати події, явища. Звертаю увагу на розкриття почуттів людей.
  23. Мої результати із сільськогосподарського дослідництва визнані як одні із кращих.
  24. З охотою виконую завдання, що вимагають розумового напруження.
  25. Мені подобається ремонтувати старі пристрої, механізми, використовуючи при цьому старі деталі.
  26. У вільний час охоче малюю, ліплю, створюю композиції, що мають художнє призначення ( прикраси для одягу, дому).
  27. Цікавлюсь літературою про життя та творчий шлях видатних музикантів, композиторів.
  28. Прагну викликати в інших людей глибокі почуття й емоції, коли про щось з захопленням розповідаю.
  29. Вчитель літератури відмічає, що я маю досить багатий словниковий запас та образно висловлюю свою думку.
  30. Систематично читаю журнал “Юний натураліст”.
  31. З більшості предметів маю високу успішність. Часто мені „нудно” на уроках, оскільки новий навчальний матеріал мені вже знайомий.
  32. Особливо мені подобається сам процес пошуку причини несправності машин і механізмів.
  33. Постійно відвідую виставки, художні салони, картинні галереї.
  34. Тривалий час можу зосереджено грати на музичних інструментах.
  35. Охоче приймаю участь в шкільному театрі.
  36. Люблю читати художні книжки, в яких розповідається про життя видатних письменників і поетів.
  37. Люблю спостерігати та досліджувати розвиток рослин і тварин.
  38. Систематично тривалий час займаюсь у математичному гуртку.
  39. Виписую і систематично читаю журнали, статті про молодих раціоналізаторів.
  40. Подобається працювати з клеєм, пластиліном, глиною, фарбами.
  41. Люблю із задоволенням слухати симфонічну музику.
  42. Часто буваю у театрах, дивлюсь кінофільми, приймаю участь у їх обговоренні.

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

Прізвище, ініціали _________________ Клас____ Вік ______ Дата ________ 

Л

Б

М

Т

Х

Мз

А

№ п

Відп

№ п

Відп

№ п

Відп

№ п

Відп

№ п

Відп

№ п

Відп

№ п

Відп

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

24

 

25

 

26

 

27

 

28

 

29

 

30

 

31

 

32

 

33

 

34

 

35

 

36

 

37

 

38

 

39

 

40

 

41

 

42

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

 

ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ

Після заповнення бланку відповідей підраховуєш суму плюсів у кожній вертикальній колонці та записуєш у нижньому рядку “Бланку відповідей” кожної колонки і перенеси їх в «Таблицю результатів». Кожна з колонок “Бланку відповідей” відповідає певним здібностям до діяльності у сфері: Л —літературній; Б —біологічній; М —математичній; Т —технічній; Х —художній; Мз —музичній; А —артистичній.

 

Таблиця результатів

Сфери діяльності

Літературна

Біологічна

Математична

Технічна

Художня

Музична

Артистична

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок за результатами виконання методики робиться стосовно найвищих балів з відповідної сфери, що вказує на розвиток відповідних здібностей. Їх необхідно враховувати при виборі майбутньої професії

 

 

 

 

Категорія: Сторінка психолога | Додав: admin (17.02.2015)
Переглядів: 6166 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2021
Зробити безкоштовний сайт з uCoz