Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 14.12.2018, 23:25

Меню сайту
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Категорії розділу
Мої статті [1]
dnz [80]
методична робота [21]
Нормативно-правова база [5]
Сторінка психолога [16]
З досвіду роботи [3]
Атестація вчителя [1]
Зовнішнє незалежне оцінювання [5]
Інформація для батьків [4]
Інформація для учнів [2]
Безпека життєдіяльності [3]
Фінансова звітність [10]
Бібліотека [5]
Гурткова робота [9]
Інформація про школу [16]
Педагогічна рада [5]
ДНЗ "Ялинка" [14]
Консультативний центр [6]
Сторінка для батьків [6]
Патріотичне виховання [5]
Гармонія руху [4]
Екологічне виховання [5]
Літнє оздоровлення [7]
Тиждень безпеки [6]
Гурткова робота [4]
Наше опитування
Чи варто оцінювати школи за результатами ЗНО?
Всього відповідей: 12
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Тиждень безпеки

Прогулянка до проїжджої частини дороги
Мета: закріплювати знання дітей про правила поведінки на вулиці, види транспорту, правила дорожнього руху; продовжувати роботу щодо попередження дитячого травматизму; розвивати увагу, виховувати дисциплінованість, культуру поведінки на вулиці.
Хід прогулянки
Загадки
• Я не їм вівса, ні сіна,
Дайте випити бензину —
Всіх я коней обжену,
Куди хочеш, побіжу. (Автомобіль)
• Така я велика,
Що й кінця не маю;
Лежу собі тихо,
Нікого не займаю;
Тільки добрі люди
І день, і ніч топчуть груди. (Дорога)
Бесіда
— Яке наше село — велике чи мале?
— Які види транспорту ви бачите на вулиці нашого села?
— Як називається та частина вулиці, по якій рухається тран¬спорт?
— Який рух у нашому селі? (Двосторонній, односторонній.)
— Як ви розумієте, що таке двосторонній рух?
— Хто такі пішоходи?
— Де повинні ходити пішоходи?
— Які правила для пішоходів ви знаєте?
— Які сигнали світлофора ви знаєте?
— Що вони означають?
— Як перейти дорогу, де немає світлофора і пішохідної доріжки?
Три світла в світлофорі є,
І кожне з них наказ дає.
Червоне світло каже:
— Стій!
А жовте:
— Ще не можна!
Зелене каже:
— Їдь мерщій!
І слухається кожний.
С. Маршак
Дидактична вправа «Червоний, жовтий, зелений»
Мета: розвивати уважність дітей та вміння діяти за знаками світлофора.
Хід гри
Діти — пішоходи, вихователь — світлофор. Вихователь показує дітям знаки світлофора, а діти діють за ними.
 
Рухлива гра «Пташки й автомобіль»
Мета: закріплювати вміння дітей бігати врозтіч, не наштовхую¬чись одне на одного; розвивати швидкість, вміння орієн¬туватися в просторі.
Хід гри
«Пташки» сідають за накресленою лінією. На слова виховате¬ля: «Ой, пташки прилетіли!» — «пташки» літають по всьому май¬данчику, хто куди хоче. На слова вихователя: «Пташки в гніздеч¬ка полетіли» або на гудок автомобіля — діти поспішають і сідають на свої місця.
Індивідуальна робота
Мета: розвивати навички дітей стрибати на одній та на двох но¬гах, просуваючись вперед.
Творче завдання «Транспорт планети Марс»
Діти малюють крейдою на асфальті транспорт, який буває на ін¬шій планеті. Потім розповідають про нього.
Трудова діяльність
Вихователь пропонує дітям підмести доріжки на майданчику.
Сюжетно-рольова гра «Шофери»
Мета: закріплювати знання дітей про працю шофера; розвива¬ти пізнавальний інтерес; формувати позитивні взаємини між дітьми.
Ролі: шофери, батьки, діти, кондуктор.
 
 
 
 
 
 
Категорія: Тиждень безпеки | Додав: nekrasove (12.02.2018)
Переглядів: 60 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz